31-01-06

Lost weer in maart op VT4

Goed nieuws voor de 'Lost'-fans. VT4 zendt het tweede jaargang al vanaf half maart uit, de exacte datum is echter nog niet bekend. Het commerciële SBS-station kreeg de toestemming van  en .

16:22 Gepost door Lost-Tv | Permalink | Commentaren (5) |  Facebook |

Commentaren

Lost kijkcijfers Misschien kan jij eens hier een grafiekje plaatsen met de kijkcijfers in Amerika (de "ratings"). Ik heb me al suf gezocht achter zoiets en dat moet nochtans bekend zijn...

Gepost door: tbc | 31-01-06

lost kijkcijfers Een grafiek heb ik nog niet gevonden, maar wel dit:

TOP 10 best bekeken programma's in Amerika

1. American Idol (Tuesday), Fox, 35 million viewers
2. American Idol (Wednesday), Fox, 32.4 million viewers
3. CSI, CBS, 25.9 million viewers
4. Without a Trace, CBS, 22.3 million viewers
5. CSI: Miami, CBS, 19.7 million viewers
6. Dancing with the Stars (Thursday), ABC, 19.4 million viewers
7. Lost, ABC, 19.1 million viewers
8. Grey's Anatomy, ABC, 18.4 million viewers
9. Two and a Half Men, CBS, 17.1 million viewers
10. NCIS, CBS, 17 million viewers

en je moet ook maar eens kijken op deze site: http://tv.zap2it.com/tveditorial/tve_main/1,1002,272|||season,00.html

Ik blijf zoeken en bedankt voor je berichtje.

Gepost door: lost-tv | 01-02-06

**** Ben hier een komen lezen, wauw wat een blog intersant hoor. Kom hier nog terug.
Groetjes

Gepost door: Adriën | 01-02-06

Lost kijkcijfers Bedankt voor de moeite die je eraan besteed hebt. Ik vroeg mij af wat de trend is inzake kijkcijfers de laatste weken in de VS. Ik vind dit een erg knappe reeks, maar ik kon me toch niet van de indruk ontdoen dat de laatste aflevering "Fire + Water" (seizoen 2, episode 12 met Charlie als hoofdpersonage) een aflevering was waarin men toch zo weinig mogelijk wou vertellen om de reeks zo lang mogelijk te kunnen blijven rekken. Misschien was deze eerste iets mindere aflevering gewoon een zwak moment en herpakt de reeks zich opnieuw bij de volgende aflevering - we zullen zien...

Gepost door: tbc | 04-02-06

Ratings Ah zo :) Ik heb vandaag nog eens gekeken, maar ik heb, niets anders meer gevonden. Als je nog vragen hebt, mag je ze me altijd stellen :).

Gepost door: Lost-TV | 04-02-06

De commentaren zijn gesloten.